Aanmeldprocedure

Aanmeldprocedure vrijwilligers en stagiaires

Stap 1. Stel een e-mail op en stuur deze naar info@travel2connect.nl met daarin:

  • Een korte introductie of motivatie van jezelf.
  • Het land en project van je voorkeur.
  • Gaat het om een stage; een omschrijving van de eisen vanuit je studie (werkzaamheden, verantwoordelijkheden, begeleiding etc.).
  • Gewenste start- en einddatum.
  • Je CV met belangrijke werkervaring en talenkennis.

Stap 2. Wachten op reactie uit de bestemming

Nadat je een e-mail naar ons gestuurd hebt, is het alleen nog even afwachten. We regelen namelijk de verdere contacten met het project in Gambia of Senegal van je keuze. Zodra we weten wat de mogelijkheden zijn laten we je dit zo snel mogelijk weten.

Stap 3. Aanmelden

Als je van ons de ´go´ voor je vrijwilligerswerk of stage hebt gekregen, krijg je onze voorwaarden en condities toegestuurd en een gedragscode die je ondertekend. Verder willen we een kopie van je paspoort, een VOG en een kopie van je reisverzekering met werelddekking ontvangen. Als we dit allemaal in ons bezit hebben dan ben je officieel aangemeld en kunnen de verdere voorbereidingen beginnen.